Ezen a héten a Rackhost Pénteken, 36 olyan tanácsot olvashatsz, mely segít abban, hogy a vállalkozásod sikeresebb legyen a közösségi médiában.
01 – Amennyiben csak a panaszokra válaszolsz, az emberek csak azt is fogják neked küldeni.
02 – ÁLLJ & KÉRDEZZ.
03 – Mindenki azt mondja, hogy nem akar eladni. Tényleg? Vagy csak nem akarja, hogy lebeszéld róla.
04 – Az a fogyasztó, aki kizárólag csak a saját érdekében cselekszik, nem neked való.
05 – Ahogy egyre inkább törekszel, a bevételt növeli, úgy fognak egyre inkább csökkeni a fogyasztót kiszolgáló élmények.
06 – Ne próbálja meg okos lenni. LÉGY OKOS.
07 – A közösségi média 24/7 (24óra/7nap), nem pedig egy egyszeri mutatvány.
08 – Mindig válaszolj.
09 – Legyen megtérülésed.
10 – Az emberek inkább beszélnek „Annáról a tanácsadóról”, mint a „tanácsadóról”.
11 – Old meg azoknak az embereknek a problémáit, akik a termékeddel kapcsolatban erről beszélgetnek. Akkor is, ha ezért külön neked nem szólnak.
12 – Nem minden működik, és ez rendben van.
13 – Karold fel a negatív tartalmakat a márkáddal kapcsolatban és javíts rajtuk.
14 – Mindenki befolyásol.
15 – Ha a követőid megosztják a tartalmadat az engedélyed nélkül, ajánld fel nekik a segítséged.
16 – Az rendben van, ha arra ösztönzöd az embereket, hogy a weboldaladat látogassák inkább a Facebook helyett.
17 – Frissítsd az oldalad…vagy pedig töröld.
18 – Ne az „x, y” majd a „z” emberekkel próbálkozz. Tartsd meg követőid.
19 – Az előző évben csak kiraktál tartalmat. Ebben az évben optimalizáld a tartalmad.
20 – Legyél jóban azokkal, akik rendszeresen látogatják a Facebook oldalad.
21 – A közösségi média nem létezik légüres térben. A hagyományos média és a közösségi média együtt dolgozik.
22 – Az asztal (desktop) a meghódítani kívánt terület, a mobil a csatatér.
23 – Ha nem látsz pénzügyi eredményt. Elvesztegetted a pénzed.
24 – Az emberek ragaszkodnak a privát szférájukhoz.
25 – Az egyetlen módja annak, hogy meghosszabbítsd a szócsöved: Fizess a hirdetésekért.
26 – Legyen válság terved.
27 – Ne használj arra hirdetést, hogy támogasd az unalmas tartalmat. Használj hirdetéseket arra, hogy népszerűsítsd a sikeres tartalmadat.
28 – Felejtsd el az egyéneket. Te tartalmat hozol létre, amely csoportokat buzdít arra, hogy megalakuljanak.
29 – Az emberek nem akarnak ott vásárolni, ahol szocializálódnak.
30 – A versenyek és nyereményjátékok rendben vannak. Amennyiben rövidtávra tervezel az egyes fogyasztókkal.
31 – Az embereket érdekli mit ettél reggelire – ha élelmiszer márka vagy.
32 – A Pinterest működik.
33 – A követőid birtokolják a márkád.
34 – Ha unod a közösségi médiát, az azért van, mert több értéket próbálsz szerezni, mint amennyit létrehozol.
35 – Azt gondolod, hogy a posztok mérőszám a kedvelőkből (like) áll? A követők (followers) adják a mérőszámot.
36 – Ez egy szervezet nem pedig egy folyamat.
+ 1 bónusz – Figyelj oda rá, hogy az egyes posztjaidat, a megfelelő időben helyezd el a Facebook-n. Ha éppen nem érnél rá, akkor használd az időzítés funkciót.
Köszönjük, hogy ezúttal is megtiszteltél figyelmeddel.